Linda min vän

Idag har jag varit å fikat med Linda, mycket trevligt. Ber dock om ursäkt om jag bara gnällde, jag är egentligen en mycket positiv och glad människa, bara inte just nu.

Jag har så mycket som jag bär inom mej och jag vet inte ur det ska kunna komma ut i ord.
Dock har jag tagit ett beslut att gå å prata med någon, mamma ska hjälpa mej att hitta nån bra som jag kan ösa ur mej allt för.
Jag har kommit till en punkt då jag int eorkar må dåligt längre, jag vill bli av med all skit nu och kunna leva ett bra, och hälsosamt liv.

Det känns ändå rätt skönt att ha bestämt sej för att prata. Innan har jag varit otroligt motsrävig och absolut vägrat. Men jag är beredd att ge det hela en chans, allt som kan få mej att må bättre är värt att pröva.

Även tack till Mika för att du är så föstående. Saknar dej så gumman

Kommentarer
Postat av: ahren

Hej gumman, löåter som ett klokt beslut. Dom flesta säger att det är skönt att prata med någon man inte känner...som inte vet. Ses imorgon=)Kram

2006-11-17 @ 22:09:09
Postat av: Mika

Kan tala om att jag saknar dig oxå....

2007-01-09 @ 19:03:51
URL: http://www.mika.83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0