När händer det mej?

Den där bubblande lyckokänslan när allt går som man vill. Man vet att allt kommer att lösa sej till det bästa. Den känslan saknar jag.Allt är så oklart just nu. Med jobb, lägenhet, ja allt.

Men jag hoppas på det bästa. Vissa dagar mår jag bra och kan skratta som vanligt och faktiskt fungera socialt. Andra dagar vill jag bara gräva ner mej, men jag vet att jag inte kan det.

Jag har tre saker på min önskelista:
*Få behålla mitt jobb
*Hitta en bra lägenhet inom snar framtid
*FÅ BLI LYCKLIG!!!!

Det önskar jag mej i födelsedags present alternativt julklapp =) Nej ok, nu ska jag vara allvarlig.

Jag känner att det enda jag gör i mina bloggar är å gnäller, tycker synd om mej själv. Patetiskt.
Men tragiskt nog så har jag inget annat att skriva om....

Hmm, jobbigt

Kommentarer
Postat av: ahren

Gimman, detta är väl ett parfekt ställe att skriva av sig. Tycker man att du bara gnäller så behöver man inte läsa. Jag gillar att läsa...det är ju lättare att skriv än att prata, så det känns som om du delar med dig med mig=)Kram

2006-11-15 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0