Snart flyttar jag

Blandade känslor infinner sej i mitt sinne. Jag vill, och jag vill inte. Men jag tror att när jag väl har flyttat övr alla mina saker och har börjat finna mej till ro kommer allt att kännas mycket bättre.

Dock känner jag en oror över att det är andr hand, om ett år måst ejag flytta igen. Men jag försöker tänka på att ta en dag i taget. Mycket kan hända på ett år.

Att flytta är dock alltid roligt måste jag ju säga. Få fixa och greja hemma å så. Jag har köpt lite saken till badrummet. Duschdareperi med hjärtan på, tandbortsmugg med söta små blommor =) Joan bara suckar och frågar om mitt hem enbart ska bestå av tjej grejer. SJÄLVKLART! Det är ju en tjej lägenhet. Hade jag kunnat hade jag målat hela lägenheten i rosa (nä, det hade jag nog inte)

Mitt hem ska präglas av mej, et ska vara så mycket jag som det bara går =)

Kommentarer
Postat av: ahren

låter bra...passa på nu medans det bara är ditt!!!

2006-11-30 @ 20:06:39
Postat av: majjssan

bra jenny det är så det ska vara en massa tjejgrejjer, det hade jag också haft=) kram

2006-12-01 @ 06:42:04
Postat av: ahren

Tack tack...är mer nöjd idag faktiskt

2006-12-01 @ 18:08:15
Postat av: ahren

saknar dig och dina blogginlägg

2006-12-15 @ 22:30:54
Postat av: Mika

Vart har du tagit vägen??

2007-01-09 @ 19:07:07
URL: http://www.mika.83.blogg.se
Postat av: ahren

Nennie, du måste skaffa dig internet å du kan uppdatera din blogg. Kraaaam

2007-02-06 @ 19:05:40
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0