Tokshopping och dålig klippning

Idag har jag varit på stan med Erica. Fast först va jag å hämtade min nya rosa superfina mobil. Åh, snacka lycka =)

Sen drog vi ner på stan, där jag beställde en tid för synundersökning, eftersom jag ska kpa nya glasögon  nu äntligen. Kan ju behövas då jag har somnat med mina ett anta gånger, så de är en aning snea =)

Efter det va det in på hm, men besvikelsen va stor, hittade INGENTING!
Däremot va lyckan fullkomlig när vi traskade in på Vero Moda och jag hittade ett par jeans, kalas!

Gasen i bbotten till skopunkten. hittade mina tre par, och jag är helnöjd.
Kommer hem och Anders bara skakar på huvudet åt alla mina skor. Men jag tycker att det är så roligt. Måste dock köpa ny större garderob om dessa galenkaper ska fortsätta =)

Väntar med spänning på mina paket. Sen får det faktiskt vara bra på ett tag. Kan inte hålla på å beställa mer saker nu.....
Men det är svårt att låta bli.

Nu ska jag göra mina dagliga situps sen är det dags för kudden (ska bara leka lite med den nya rosa hihi)

Är för övrigt totalt missnöjd med klippningen igår. Jag tror inte att hon förstod va jag sa när jag bestämt sa innan " ta inte så mycket, jag ska spara till långt" *suck* Kort kortare kortast, det är mitt hår just nu....

Kommentarer
Postat av: ahren

Ååå, jag gråter när jag tänker på "våra" mobiler. Vill ha tillbaka min nu!!! Hur kort blev håret då? Vill ha bilderna från i frdags=)Kram

2006-11-23 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0