Helgen i Kalmar

Efter myvket velande bestämde jag mej i alla fall att åka ner til Kalmar och tur va väl det =) Den här helgen har varit den bästa på länge.

Torsdag (jag vet inte helg men det braiga börjar här )
Åkte in till min ängel på förmiddagen för en fika och en massa skitsnack. Efter en del övertalande lyckades hon övetyga mej om att jag borde följa med på stads festen som började inne i stan då. Sagt och gjort, Pernilla kom och hämtade mej och vi åkte in till Sanna.
Lica, Henke och deras Jessie va där, väldigt trevligt. Gick till O´learys och lyssnade på musikanterna utanför, helmysigt.Drack öl och bara hade det toktrevligt.

Anders (sannas pojke) med vämmer kom dit och det är ju så att ju fler desto roligare. Gick till slotts parken och lyssnade på The sounds (ja jag vet ionte varför, men det va trevlig stämning även om det va vi och 6000 15 åringar där)
Hela kvällen va bara en massa mys helt enkelt =)


Fredag
Ja då hände det väl inte så mycket egentligen, satt hemma med kära far och kollade på film och käkade gott men det va trevligt det oxå.

Lördag
Party hos Sanna. MYCKET trevligt. Alla är så himla rara i den här staden. Åkte hem till Johan (pernillas pojke) med Stefan (mums) på efterfest, satt där till halv fem på morgonen sen följde Stefan mig hem så att det inte skulle hända nåt på vägen ( nej han sov inte kvar, han gick hem till sej =) )Mycket trevlig kille =)

Söndag
Massa mys med Stefan. Filmkväll med Sanna, Anders och Stefan. Kramar i massor. Ja vad ska jag säga?

Hela helgen har varit så himla bra och jag vill inte åka hem!!!!!

Men jag har ju bara ett par månader kvar sen kan jag flytta.

Kommentarer
Postat av: ahren

Låter kals. Har du bestämmt dig för att flytta?
Då måste jag få komma och hälsa på?!
Puss vännen

2007-08-13 @ 18:40:46
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: micaela

Låter som du haft det kalas kul=) härligt...
kram på dig =)

2007-08-13 @ 18:45:16
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0