Jag tänker hålla mej hemma

Ca kl 17 får jag ett mess från min vän Anne, bjuden på förfest å utgång... tack, men jag ska jobba imorgon. Ca kl 21 får jag ett mess från Silly, vill jag följa med ut på krogen ikväll? Tack men jag ska jobba imorgon. Det bästa är att jag har verkligen ingen lust att gå ut... jag har gjort mitt för ett tag faktiskt. Jag håller mej i hemmets lugna vrå och myser med skräpet jag har här hemma (dvs Svea) VA hos min mor ikväll efter jobbet å kollade in hennes nya lya... vilket uppköp... toppen fin med inglasad balkong... varför kan inte jag få en balkong... undrar om man har bygglov för hyresettor i nykvarn för isåfall ska jag bygga mej en balkong...det är faktiskt en mänsklig rättighet att kunna sitta ute när det är så varmt... =) Men nej, istället får jag placera mej framför fläkten. Det är bara det att det inte är samma sak lixom =) Nähe, en cigg på det här å sen ryggläge i soffan med min nyinköpta bok.

Kommentarer
Postat av: A H R É N

Jag har också tröttnat på krogen men en "öl" på en uteservering är aldrig fel =)

Vart har din mamma flyttat då?

Kram och jobba lugnt i morgon

2008-08-02 @ 23:40:14
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0