Kärringar och ösregn!!!

Va hos min kära mamma å fikade. Hem till henne kommer Ann-sofie, en kompis till min mamma oc moster. Förra helgen vart vi osams för att jag tydligen inte får uttrycka mina åsikter enligt mej och hon tycker inte att jag ska bestämma allt enligt henne. För att göra en lång historia kort, när hon inte hade mer att säga och mina argument slog ut hennes med hästlängder börjar hon skruva på sej å säga att den här diskussionen leder ju ingenstans vi kan lika gärna sluta... I helvete heller, om hon så gärna vill diskutera så gärna för mej... jag står för det jag har gjort, men hon kunde inte ta det. Det hela slutade med att jag for iväg arg som ett bi muttrandes om gamla patetiska kärringar som inte har vett att hålla käften.... väntar på att min moster ska höra av sej å fråga va fan jag håller på me, men det kommer nog närsomhelst. I vilket fall som helst så ångade jag av ilska när jag satte mej i bilen. Väl ute på morotvägen började det blixtra nåt galet mycket och regnet ÖSTE ner.... 50km/h va den hastighet som jag vågade köra för det va som en vägg av regn framför mej.... jag har nog inte varit så rädd när jag har kört bil innan.... Väl hemma i min trygga tillvaro i nykvarn blir jag osams med den fybenta inneboenden jag har. Vart hon än går så river hon ner saker....blomvaser, glasögonfodral, nycklar, papper, tidningar ja ALLT!!! som om mina nerver inte va spända som fiolsträngar innan.... Jag har i alla fall en ny telefon och imorgon ska jag hämta min kamera...sådetså *fnys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0