Ta inte dej själv på så stort allvar lilla du

Fredag kväll. Står å diskuterar me en vän, pekar bortåt min gamla granne, dels för att påkalla uppmärkasamhet, dels för att tala om för min vän att jag känner honom. Fram kommer en gammal kompis nya kompis å fräser "va fan pekar du på?" Jag står som ett levande frågetecken å funderar på vafan hon kom ifrån..... Ja herre gud, varför tar människor sej själva på så stort allvar å tror att allt handlar om dom? Nåväl... Människor som är 25 år fyllda borde kanske bete sej LITE mer vuxet än å ränna på krogen å hoppas på bråk *asg*

Kommentarer
Postat av: A H R É N

Hej tjejen.

Gissar att det var du som skrev till mig och jag tycker om dig också!

Det värmer =)

2008-08-09 @ 10:52:01
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0