Tjohooo

Fick ett mess från min vän Anne idag. Kryssning ordnad, 125 kr =) som hittat.
Höstjacka lyckades jag oxå hitta, precis en sån jag vill ha.
Hoppas bara att den passar (beställd från Hm)

Va galet modig idag. Mer info kommer senare =)
Fick för övrigt beröm idag av chefen. Det är andra gången på 1 vecka.
Jag är så himla bra =)

Jag följer en del bloggar, å läste ett inlägg igår som fick mej att ligga på golvet å vrida mej av skratt
(ok inte riktigt men nästan)
Inte för att det va speciellt roligt i sej, men jag undrar bara hur människor tänker.
Folk idag är så desperata, varför inte bara lugna ner sej en smula?
Nu ska jag ner till parkeringen å skrapa fram ett litet kontroll nr så att jag kan ställa av bilen.


Kommentarer
Postat av: micaela

det är alltid kul att läsa andras bloggar=) hihihi

vad kul att ni hittade en resa=)

puss

2008-08-27 @ 18:47:06
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela

jo klar man behöver komma bort=)

jag och Björn åker ju till vännäs snart om 3 veckor ungefär, det ska bli sköjj...

puss

2008-08-28 @ 07:22:41
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0