Underbara ni =)

Jag kunde inte ringa imorse. Jag kan inte bestämma mej.
Men är inte det ett tecken på att jag inte är redo? Om jag inte vet?
För hade jag varit helt säker hade det ju inte varit snack om saken, då hade jag ju redan bestämt mej.
Jag ska sluta lyssna på vad alla andra säger, både det negativa och positiva
och verkligen fundera...
Men jag vill tacka Emma, Mamma, Moster, Mika, Linda, Michaela och Heidi för erat underbara stöd.
Framförallt, Linda, MIka och Michaela, för att ni visar att ni finns där
efter alla dessa år, då jag kanske inte har varit den bästa på att höra av mej.
Ändå tvekar ni inte en sekund me att ställa upp me fina ord och omtänksamma råd.
Det värmer i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Ahren

Självklart vännen!

2008-08-20 @ 12:26:48
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: micaela

man ska finnas där för sina vänner, även fast men inte pratat/setts på ett tag.

då vet man att man är inte ensam det finns folk som ställer upp...

puss

2008-08-20 @ 15:02:38
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0