Vidriga små människor

Jag va så väldigt nära på att skicka ett sms till Jens idag å tala om för honom att jag tycker att han å Nettan är vidriga människor som leker med folks känslor. För ärligt, jag misstänker starkt att jag va nån som "dög" både som flickvän till Jens och som svägerska till Nettan. Eftersom det knappt har gått en månad och Nettan har återigen parat ihop Jens med nån ny. Å jag som va allt för honom för inte så länge sen. MIsstro mej inte, jag är inte kär i honom och jag va det aldrig heller, förälskad ja, en kort period. Men jag tycker ändå att det är fult att leka med folks känslor, för visst har väl jag oxå rätt till äkta kärlek. Jag vill inte bara vara nån som duger. Jag vill att det ska vara på riktigt.
 Men, jag skickade inte nåt sms för jag är inte lika vidrig å hemsk som dom. Jag är en bättre människa än så, och vad skulle jag vinna på att vara lika elak? Ingenting.
Så jag hoppas att de lever lyckliga i alla sina dagar Jens och Nettan och jag hoppas att jag även aldrig behöver umgås med dom igen. Visserligen jobbar jag ju me henne men som tur är inte så ofta och inte förrens om ett halvår, å då kanske jag inte ens bryr mej längre..... 


Kommentarer
Postat av: A H R É N

Håller folk fortfarande på med sånt=)



Den båten har jag åkt, skoj!

Är ni många som åker?

Kram kram

2008-08-28 @ 21:06:56
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0