Ville bara höra din röst

Fina mjuka ord från min mamma imorse... Ord som får det att tåras i ögonen, en klump i halsen.... Men jag har bestämt att inte gråta. Sväljer upprepade gånger och säger att jag måste gå till jobbet strax. "Ring om du behöver prata hjärtat" Det är bara det att jag inte vet vad jag ska prata om. JAg kan inte sätta fingret på vad det är som gör mej så nedstämd. Jag försöker ge goda råd till andra när dom mår dåligt, men kan själv inte leva som jag lär... Pratade med min ängel idag, även i mörka stunder gör hon mej glad, även om vi bara pratar om vädret, hennes röst skingrar det mörka en aning å jag önskar att hon fanns vid min sida för alltid... Min 25 års dag närmar sej å jag planerar att fly till Kalmar ett par dagar i samband me den. Min största fasa är att den dagen ska passera utan att nåt speciellt händer. För då vet jag ju att jag e ensam och jag behöver inte påminnas om det. Därför tar jag det säkra före det osäkra och reser bort... Nu ska jag till jobbet, den enda plats där jag känner att jag behövs, att jag gör nytta                                                     

...

Kommentarer
Postat av: A H R É N

Visst är mamma alltid bäst =)

2008-08-12 @ 17:27:20
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0