Det svartaste av mörker

Ångest.
Va e det för ett jäkla ord?
Vem uppfann det?
Hur kommer det sej att människor drabbas av detta hemska?

Söka hjälp?
Jag har provat förr, men det har inte hjälpt.
Jag försöker hitta ljusa saker i livet, men det mörka tar över.
Det känns som om all luft har gått ur mej, kvar finns bara ett tomt skal.

Det känns som om hela världen hatar mej, å att jag inte är till någon nytta alls.
Jag vet att jag låter fruktansvärt patetisk, men jag måste få det ur mej.
För att orka.
Orka i alla fall lite.
Orka kliva upp på morgonen.
Orka andas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag,mamma till 3 barn egen företagare, gift. Blev deprimerad efter ett självmord i familjen. Från att ha varit lycklig, välmående, frisk, stark. Gick det så långt att jag blev psykotisk. Jag har kämpat för att inte skrämma mina barn ge dem det dom behöver och förtjänar. Fick hjälp att ta emot hjälp. Har gått hos en fantastisk psykolog i tre år nu och hoppas på att snart orka jobba igen. Trodde inte på sjukvården. Men alla har varit fantastiska. Hellre en tablett o lite lugn. Än att skrämma skiten ur sig själv och hela sin omgivning. Ge inte upp.

2008-12-09 @ 15:55:21
Postat av: micaela

ÅÅÅ ja det är jätte fint.

nu vill dom bara att kusinen ska komma ut.. =)

2008-12-09 @ 16:53:08
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Mika

du får gärna ringa mig, när du vill!!!!

puss

2008-12-12 @ 08:51:26
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0