Fortsättningen

"Hon glider ju runt här på ett räkskal"
Mikko Riskula

Det korrekta ordspråket ska ju vara
"Hon glider ju runt här på en Räckmacka"

Haha underbart =)

Julen närmar sej med stormsteg.
Jag ska jobba på julaftonskväll, vilket inte stör mej alls.
Tycker snarare att det ska bli mysigt.
Juldagen innebär festligheter då min moster fyller år.

Jag förstår ingenting när det gäller honom.
Jag vill inte känna nåt, men han e så bra på alla sätt å vis.
Att det kommer bli vi kan jag inte alls tänka mej.
Jag har ju bestämt mej för att inte falla.
Men för att citera Emmha: Jag håller på att snubbla litegrann bara.
Vi är BARA vänner å jag vill att vi ska fortsätta vara det.
Får nog sluta umgås så mycket med honom.
Annars kan det gå illa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0