Funderingar en söndagskväll

Om jag bara kunde se en liten strimma hopp skulle allt vara så mycket enklare.
Om det bara fanns nåt som kunde göra min gråa vardag en aning ljusare.

Men visst e det så, att om nånting går emot en, så går allt emot en?
E man lite deppig händer det en massa dåliga saker som gör att man blir ännu mer nere å ledsen.

Jag vill leva ett riktigt liv.
Inte det här låtsaslivet jag lever nu.
Jag lever för att jag inte har något val. För att jag blev född.
Men inte föds man olycklig?
Jag har ju fått känna på lycka.
Jag har levt ett bra liv.

Men inte kan livet vara slut vid 25 års ålder. Det är väl då det ska börja?
Hur som helst så orkar jag inte mer.
Men jag måste ju. För även där har jag inget val.

Äh det är bara att fortsätta.
Sluta tänka
Sluta fundera.
Sluta vara så jävla avundsjuk på alla andra...


Kommentarer
Postat av: micaela

men vännen min!!

du har väl ett bra liv, massa med vänner som finns där,ett bra jobb... Kärleken dyker upp när du minst anar det..

varför ska man vara avensjuk på alla andra???

Jag vet en tid då jag var avensjuk på en massa folk som jag idag avgudar för att dom gjorde det dom ville.

kram

2008-12-15 @ 14:32:06
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej min ängel.

Det var ju tråkigt att du inte kan komma ner, jag som tänkt att vi skulle dricka lite vin och svänga våra lurviga till Brittan och sen kanske gå ut en sväng. Men du kommer väl ner när du känner för det. Ta hand om dig.

Vi finns här om det är något!!!!

2008-12-15 @ 21:38:39
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt kommer att bli bra, förr lr senare! Vet att man vill att det ska va förr ;P

2008-12-15 @ 22:54:56
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0