Kvällens fundering

Hur kommer det sej att vissa lyckas med allt å andra inte med nåt?
Hur kommer det sej att vissa lever ett bra, fint liv medans andra kämpar förgäves utan att  nå dit dom vill?
Hur kommer det sej att vissa lyckas med allt, å andra inte med nåt?
Hur kommer det sej att bara vissa får vara lyckliga?

Får man bara en chans?
En chans till lycka?
Vad händer om man förbrukar den chansen, helt ovetandes om att man bara hade EN?
Är det då meningen att man ska gå ett helt liv å vara olycklig?
Om jag hade vetat att man bara fick EN chans, så hade jag kanske agerat annorlunda vissa gånger.

Jag håller på att falla tillbaka i det svarta igen.
Jag SKA kämpa in i det sista det vet ni.... om jag inte orkar hela vägen hoppas jag att det fortfarande finns nån som orkar fånga mej...... igen.

Herregud va folk måste vara trötta på mej vid det här laget.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman.. Ja jag börjar faktiskt att tröttna på dig. Du är fan en sån jävla stark tjej i mina ögon, kanske den starkaste. Du har haft motgångar men alltid kommit tillbaka. Borde fan inte falla ner i gropen igen, jag tar emot dig!!!

Älskar dig mest min nennie nönn:)

2008-12-02 @ 13:30:10
URL: http://sannit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0