Nu får det fan räcka

Nr har raderats.
Msn adresser har blockerats.
Och inom kort kommer även bloggen att få ett lösenord för att kunna läsas.
Anledningen till detta är att kvinnan som kallar sej mamma har gjort det igen.
Den här gången (som alla andra gånger) med hjälp av en hysterisk moster.
Återigen har jag blivit utpekad som familjens svarta får.
Jag har helt enkelt tröttnat å anser inte att de tillhör min familj längre.
Jag raderar dom från mitt liv.
PUKNT!
Anledning nr 2
En man vars namn ja inte tänker nämna läser min blogg för att.... jag vet ärligt talat inte varför.
Jag vill radera även honom ur mitt liv, för allt han gör är att få mej att må dåligt.
Han verkar gå igång på det.... eller nåt.
Ni som fortfarande vill läsa min blogg ska naturligtvis få göra det.
 
Jag vet att jag tidigare har sagt att man inte ska ha lösenord, för varför skriva på nätet om inte alla ska kunna läsa?
Jag tar tillbaka dom orden.
Folk får göra som dom vill.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Gumman!Vad har hänt nu då?Med moster och mamma?

2008-12-27 @ 09:51:24
URL: http://lillfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0