Onsdag by night

Kvällen tänker spenderas i sällskap med "gänget"
Väntar bara på att A ska komma hem från jobbet.

Gårdagen spenderades med M.
Hur trevligt som helst, vi passar så fint ihop.
Det va så lätt.
Allting med den människan verkar lätt.
Förutom det där då....
PROBLEMET!
Varför kan inte livet vara enkelt?
Varför måste ALLT vara så svårt?

Jag vill, men ändå inte.
Det kommer sluta med att det är jag som sitter hemma å undrar.
Som vanligt.
Jag kommer hamna i en situation som jag inte vill hamna i.

Jag vill minnas att jag har upplevt det här förut.
Fast skillnaden va att det då va betydligt enklare.

Varför hamnae jag jämt i situationer som e omöjliga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi måste nog va några magneter för att dra till oss knäppskallar =P

2008-12-03 @ 23:25:25
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0