Kalmar

Imorgon bär det av till Kalmar igen då, ett halvår sen sist. Det ska bli kul, men jag hade nog hellre stannat hemma hos Jens =) Jag har i alla fall köpt två nya böcker som jag ska läsa på bussen imorgon och så måste jag gå till affären å handla lite gott som man kan tugga på =) Packa måste jag göra oxå, och lämna Svea till mamma. Åh höll ju på å glömma, jag har inhandlat dekoration till pärlan. En ratt dekoration med rosa blommor på och matchande bältesdekorationer. Min bil har förvandlats till en riktig tjejbil. I LOVE IT =) ska bara fixa bromsarna och nya däck så är hon som ny, trots att ja från början hade mina tvivel då bilen va i katastrofalt skick när jag köpte den. Två veckor utan jens. ja har lixom vant mej vid att ha honom i närheten. Men han finns ju kvar när ja kommer hem.

Kommentarer
Postat av: micaela

Hoppas du får det toppen i kalmar.

hör av dig när du kommer hem, så får vi hitta på någe..

puss

2008-06-12 @ 06:41:49
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: A H R È N

Två veckor gåt fort och tänk va ni ska mysa när du är tillbaka =)

Hoppas du får det bra vännen!

2008-06-12 @ 08:29:37
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0