va ska en flicka göra?

från början delade jag mitt liv med Ensamheten.
Sen kom C in i mitt liv med allt va det innebar, fjärilar i magen, förväntningar på kommande sms mm...
I fredags va det grillkväll med jobbarkompisen, hennes sambo, samt hennes svåger... Inte mycket mer med det, vi hade trevligt.

I lördags kommer ovan nämnda till nykvarn för att parta loss i parken, och nu har ja problem...

JObbarkompisens svåger är en kille ja i vanliga fall inte skulle titta två ggr på, men gud vilken trevlig kille, omtänksam, kärleksfull och helt underbar...

så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mej till.... jag kan tänka mej båda =) å ja vet att det inte går...
Ja försöker väga för å nackdelar med det går inte det heller, ja blir bara ännu mer förvirrad....det kommer sluta med att det inte blir nåt med nån =)

nåväl, den som lever får se helt enkelt =)

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Gå på magkänsla och lyssna på hjärtat. Om du väljer med hjärnan går det åt pipan =)

2008-06-02 @ 22:07:30
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0