När en blir två

Jag har utökat min lilla familj.... Jag är inte längre ensamstående, jag har blivit med katt =)

Svea hämtades hem i torsdags, och ja smälter varenda gång jag ser henne, hon är så galet söt...

Mina händer och ben är fulla med rivmärken för att min lilla kattvalp klättrar gärna för att kunna sitta i knät när jag sitter vid datorn, eller när jag står och diskar.

Hänger å slänger i gardinerna, och gör min tillvaro en aning ljusare.

Jag mår bra helt enkelt...

Ikväll blir det bio med E, ska bli skoj...

Undrar om han hör av sej ikväll, skulle vara trevligt att sova två inatt...

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Skönt att du mår bra igen!

2008-05-18 @ 12:16:25
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0