Ja ska bli stor å stark....

Så va det bestämt att det skulle börja tränas (hjälp)
Ja är verkligen ingen människa som tränar, men det kan vara kul å ha nåt att göra efter jobbet.
Eller ja, innan oxå för all del.


Annars e det som vanligt.
Humöret pendlar.
Ibland bra, ibland mindre bra.

Har funderat på det här med lycka.
Emmha sa nåt så himla bra häromdagen.
NÄR är man lycklig egentligen?
Och VAD är det som gör att man är lycklig?
Eller VEM?

Ok, VEM som gör mej lycklig den är lätt.
Det är ju Emmha (såklart) Hom är nog den enda som riktigt förstår mej.
Ja har inte känt henne såååå väldigt länge, men hon känner mej verkligen. Me henne kan ja prata om allt, eller om ingenting. Hon känner mej bättre än de som ja har känt flera år.
Emmha är min fasta punkt här i livet.
Utan henne vore jag ingenting.

NÄR är jag lycklig då?
Är det när solen skiner? Eller kanske när någonting bara lyckas utan att jag anstränger mej?


VAD gör mej lycklig då?
Kan det vara så enkelt som ett sms från en vän som jag inte träffar speciellt ofta?
(fick ett sms från Mika för ett tag sen)


Lycka är svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0