Livsglädjen....

....har lämnat mej....igen
Runtomkring mej finns underbara människor som alla vill mej väl.
Jag är inte så mottaglig just nu bara. Vill inte träffa nån, inte prata me nån, bara vara själv.

De få timmar jag spenderar i hemmet sover jag.
För att slippa känna.
För i drömmarnas värld e jag allt det jag vill vara.
Allt det som jag kunde ha varit.

Det känns som om det inte finns nåt som kan få mej glad igen.
Jsg vet inte om jag kommer att orka denna gång....
Förlåt i såfall.
Om min bitterhet, mitt negativa sätt på nåt sätt påverkar dom i min närhet bert jag om ursäkt redan nu.
För jag kommer inte att orka göra det när jag måste konfronteras med det
Jag ber er om en enda sak bara.

Försök ha lite överseende med mej ett tag.
Jag lovar att jag ska försöka återgälda er på nåt sätt när (om) ja kommer ur det här.

Ikväll tänder jag ett ljus för mina nära å kära som inte finns hos mej längre.

Men jag tänder även ett ljus för dom som finns, men som jag har förlorat, på ett eller annat sätt.
Ikväll brinner ett ljus för dom
Ikväll skänker jag dom en tanke

Imorgon kommer allt vara som vanligt igen.
Mitt liv fortsätter, dock med en sådan fart att jag inte hänger med.
Vart tar tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Emmha

2008-11-02 @ 19:44:15
Postat av: Emmha

du kan få den...........

2008-11-02 @ 19:44:52
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0