Ljusmys i höstmörkret

Har tänt typ 200 ljus å bara myser.
Fast ja e lite nervös att det ska börja brinna någonstans, så ja sneglar hela tiden bakåt för att se så allt e i sin ordning =)
Har fått låna tre böcker av Eva idag oxå så alldeles strax ska jag krypa ner under filt å täcke (ja behöver båda för att inte frysa) å läsa tills ja somnar.
Får inte glömma bara att ringa Jessica å be om Annas nr så vi kan promenera imorgon innan jobbet =)

Idag har ja varit å vaccinerat mej mot influensan.
Så nu borde ja klara mej ifrån den.

Sagt på jobbet (personal emellan)
(diskussion om vaccinationer)
J: När jag tog fästingsprutan så vart ja typ stum
M:Stum?
J: A fast bara lite.
M: Du tog en fästingspruta å blev stum, hmmm, hur länge då?

Hahahaha
Ungefär så.
Va ja menade va naturligtvis att det domnade bort lite i min arm....
Nåväl, ska gosa ner mej under täcket (å filten för guds skull) å läsa ett par timmar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din blogg håller hög klass och besöker den ganska ofta!

Va rädd om dig vännen!



SMS kungen

2008-11-11 @ 21:01:56
Postat av: Mika

haha du är ju för go =) stum hihi

puss

2008-11-11 @ 22:16:43
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0