Men snälla....

"tråkigt att använda sin blogg till att såra andra"
Bla bla bla
Kommentar i mitt förra inlägg, och jätte modigt att inte skriva vem det va ifrån.
Jag har dock mina misstankar
Och vadå såra andra....?
Nåväl, inte haka upp sej på det, men jag kan omöjligt ha sårat nån.
Men tydligen behöver jag bara finnas till för att andra ska känna sej sårade.
Folk har en tendens till utse mej till nån form av helgon.
När jag sen inte beter mej som ett sådant (ja e faktiskt bara människa som alla andra) ja då blir folk arga och beskyller mej för att såra dom, eller på annat sätt försöka få MEJ att må dåligt.

Å så undrar jag en sak till.
Om jag nu får alla runt mej att må dåligt, hur kommerd et sej att jag duger ibland?
När folk behöver hjälp me nåt, eller behöver ha mitt stöd?

Äh ja blir galen på folk.
Passar det inte så försvinn ur mitt liv för fan....

Oj, det där lät argt, men jag är faktiskt lite trött på att jämt vara alla andra till lags
Punkt slut


Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl!!! Man kan fan inte alltid va glad och positiv och då är man tydligen ett monster om man inte e det..

Jag förstår dig precis!!!!!! =P

2008-11-10 @ 22:59:34
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Zandra

Detta låter inte kul gumman!Håller med

2008-11-11 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0