Duktiga jag

Garderober och lådor är nu utrensade.
Hade nog kunnat kasta mer, men jag har sån seperationsångest.
För det KAN ju hända att jag nån gång vill använda dom där skorna som jag inte har använt på ett år, för dom passar så bra till dom där byxorna som jag inte har använt på två år.
Konstigare saker har ju hänt =)

En sopsäck blev det i alla fall.
Himla duktiga jag.
Tänkte skippa tvättstugan imorse igen, va så trött.
Men tog mitt förnuft till fånga =)
Så då tänkte jag att jag lika gärna kan passa på å städa inför helgen oxå.

Tycker det Emmha berättade för mej igår va jätte märkligt.
Hur kan man bli arg för en sån sak?
Människor e konstiga.
Å Anne, mitt lilla glitter, internet krånglade igår å sen orkade ja inte logga in igen =)
Men det vi pratade om... om hurvida man kan känna saker ibland, det tåls att funderas på, eller hur? =)


Kommentarer
Postat av: micaela

gud vad duktig du är, du kan gärna få en nyckel hem till mig???? puss

2008-10-15 @ 14:20:24
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Mika

vad duktig du är!!! =)

puss

2008-10-15 @ 19:20:37
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0