En liten fråga bara

Kan någon, snälla svara helt ärligt på min fråga?
Va gör jag för fel?
Det är inte första gången det händer.
Allt e finemang en vecka eller två sen ingenting.
Varför ens besvära sej me att ge mej förhoppningar om man ändå inte hade tänkt nåt?

Jag har verkligen försökt allt, men i slutändan är det ändå samma resultat.
Jag står ensam, sårad och undrande vad som gick fel den här gången.

Jag har accepterat att jag kommer att få leva ett liv i ensamhet men kom inte å rör runt i mitt ordnade liv så.
För jag är trots allt bara människa, och det sista som lämnar en människa är hoppet


Kommentarer
Postat av: micaela

ja du man kommer inte ihåg vilka man berättar för eller inte.. vi har ju desutom inte pratat på ett tag så jag har väl glömt..

Är så stressad över allt och ingenting nu så jag glömmer bort saker... SORRY...

2008-10-02 @ 17:08:38
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0