Födelsedag

Födelsedagen e ordnad.
Det blir kryssning.
Emmha fixade den sista c hytten häromdagen.
KLart det hade varit skoj om fler hade kunnat följa me, men det finns inte plats.
Ja å Emmha kommer få sjukt kul.

Så nu blir det till att leta efter en fin klänning att ha på sej, för när man fyller år ska man ha klänning (ehhh???)


Jag har återhämtat mej en aning från mitt deppanfall.
Jag tänker som så, att de som inte samtycker till mitt val av liv behöver inte bry sej heller.
De borde istället vara glada för min skull, jag har ett fast jobb, jag planerar att utbilda mej vidare, jag har alla möjligheter i världen att bli vad jag vill.

Visst kan jag bli ledsen över att bli jämförd med S, men det här är mitt liv, och jag bestämmer själv hur jag vill att det ska vara.


Kommentarer
Postat av: micaela

vad ska du plugga till???



ÅÅ vad skoj med kryssning=) ni komma säkert få toppen =)



puss

2008-10-08 @ 14:59:31
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: A H R É N

Låter som en bra inställning!

2008-10-08 @ 16:50:49
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0