Fredag med mami =)

Kvällen hos mamma igår va jätte mysig.
Vi åt pizza och kollade på film.
Ja somnade dock innan filmen va slut.
Vaknade mitt i natten av att mamma snarkade så förbaskat.
Ja försökte mej på å kasta en kudde på henne för att hon skulle sluta, men den hamnade på soffan så ja fick hasa mej upp å gå bort å ruska lite på henne =)

Skickade ett mess till HONOM igår, med en enkel fråga bara, va han hade för sej.
Inget svar, å har inte hört nåt idag heller.
Ja struntar i det där nu.
Det kommer ändå aldrig bli han å jag så varför ödsla tid å energi?


Ikväll blir det utgång med Emmha.
Vi ska hem till mamma en sväng först å dricka lite vin å umgås.
Och eftersom min sömn stördes med besked igår så ska ja ta en liten tupplur nu =)


Kommentarer
Postat av: Emmha

Oj vilken rolig kväll det blev.. Du sparka mig melan benen och spotta på mig.... Så kändes det

2008-10-19 @ 01:53:30
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Emmha

mm du har sagt förlåt men jag tycker inte att det riktigt når fram.. Vet inte om jag kan lita på dig... känner mig grymt sviken

2008-10-19 @ 12:49:44
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0