Fruktansvärda odjur

På stan me Emmha idag. Efter en tur till mc donalds tyckte att vi borde njuta av det fina värdet vid vattnet.
Sagt å gjort.
Ja slår mej ner på en av bänkarna, men Emmha ser osäker ut.
"Sätt dej ner"
"ja gillar inte fåglar"
Motvilligt sätter hon ser ner.
En av måsarna har tagit sikte på oss, en rätt söt mås ( va det måsar förresten?)
"Åh titta vilken söt"
"Nä"
I nästa sekund gör måsen utfall mort Emmha som i ren panik flyr fältet.
Jag sitter lungt kvar, det va ju inte mej den va ute efter.
"Wiiiiiiiiii"
Måsen gör ett utfall även mot mej.
Då beslutar även jag att fly i panik

Ikväll blir det barhäng me Lasse. Har sett fram emot det hela dagen. Sen förmodar jag att det blir o'learys me Emmha efter det.

Nu ska ja gå å föna håret =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahahahahahah! Som jag skrev till Emmha.. Tokiga fåglar vi har här i tälje =P

kram

2008-10-04 @ 01:31:32
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0