Jag har delat säng...

...me en dammvippa inatt.
Svea har fått för sej att det är himla skoj att öppna städskåps dörren, peta ner dammvippan från kroken å bära den till sängen för att brotta ner den lite.
Så när ja kom hem inatt efter min å Emmhas trevliga kväll på stan kröp ja ner i sängen och slocknade direkt.
Imorse ringde mitt larm kl 0700 (tvättstuga)och jag känner nåt luddigt vid tårna.
Märkligt eftersom Svea va instängd i köket.
Lyfter på täcket, å va finner jag?
Sveas nerbrottade dammvippa.

Så inatt har jag delat säng me en dammvipps, det va rätt mysigt =)

Inatt blev jag "moster"
Sannas bebis bestämde sej för att det va dags att komma ut nu, och jag e väldans glad.
Ska ner på stan snart å köpa nåt till det nya lilla livet.

Ikväll ska jag hänga me Lasse. Det va evigheter sen vi sågs å ja saknar honom galet mycket emellanåt.
Men ikväll ska vi umgås och jag e så glad =)
Lasse e en människa som alltid finns där, även om det kan gå lång tid mellan gångerna vi ses, men jag vet att jag alltid kan ringa honom om jag skulle behöva nån att prata me. Han e underbar min vän =)

Nu ska klä på mej å gå å hämta tvätten, sen ner på stan.


Kommentarer
Postat av: micaela

När ska vi hinna ses???

du kan väl säga nån dag du är ledig????

puss

2008-10-03 @ 11:33:40
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela

ok, i helgen åker vi till Tysklnand och nästa vecka jobbar jag dom dagarna =) tråkigt..

2008-10-03 @ 12:06:45
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehe nice med nån/nåt som sängkamrat :P

Du kommer inte sluta ensam! Jag tänker samma sak men sen så måste man ju hoppas att det finns någon där ute som vill förbarma sig över en nån gång =P

Hänger nog inte med till Flamingo ikväll eftersom jag ligger hemma och e lite dålig.

Kram på dig!

2008-10-03 @ 14:40:56
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0