Kommer jag....

...klara av det ja har planerat för mitt liv?
Jag har nämligen stora planer  men vägen dit är sjukt lång....
Men jag vill ju så gärna.

Idag fick jag en känsla av hopplöshet å ensamhet.
Tankar på att flytta dyker upp med jämna mellanrum.
Till Kalmar då naturligvis.
Men så tänker jag att det kommer bli likadant där.

Ensamheten kommer finna mej även om jag flyttar till Kalmar.

Det finns så måmga saker i mitt liv som jag önskar vore ogjort.
Beslut som har påverkat mitt liv, å som gör att jag befinner mej där jag är idag.

Nånting som jag saknar är tålamod. Om jag bara hade haft det hade kanske mitt liv sett annorlunda ut.
Vissa gånger har jag gett upp för lätt, tagit den enkla vägen.
Ibland kan jag ångra det.

Jag försöker verkligen hitta positiva saker i min tillvaro, och jag ska inte säga att allt e dåligt.
Men jag saknar vissa saker i mitt liv.

Jag borde sluta fundera så mycket. Ta dagen lite mer som den kommer å tänka som så att allt kommer att lösa sig tillslut. Men jag e så otålig.
Jag ska ta en promenad å rensa skallen lite....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag Jenny, dom otåligaste som finns ;P



Patience is not my style =(

2008-10-13 @ 21:39:44
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland finns det man söker mitt framför ögonen på en, men antingen så ser man det inte eller så bryr man sig inte heller, utsn bara ignorerar det, Kanske i hopp om att det finns bättre, men i slutändan kanske man missar det som hela tiden funnits där?

Bara en tanke......

2008-10-14 @ 00:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0