Min stackars hals

Igår fick jag en briljant ide'.
Skicka meddelande och säga att vi aldrig mer behöver höras..
Ja ok, ja va arg, men igår kändes det som en sjukt bra ide'.
Idag känns det sådär.
Men eftersomn jag inte har hört nåt från honom, så antar jag att det va det enda rätta.
Jag blir inte ens förvånad längre.
Jag e så van att det skiter sej, men ja kan inte hjälpa att ja e lite ledsen ändå.

Men det går över.
Synd, för han va en toppen kille......
men men,.... jag har sjukt ont i halsen och undra´r hur det ska gå å jobba i helgen. Ja kan knappt prata.
Men hellre att dom skickar hem mej än att jag ringer å sjukanmäler mej.
Envis som jag e så kommer jag säkert klara av hela dagen, bara ingen pratar me mej =)

Mina halsmandlar e som pingisbollar.
Varför går du inte till en läkare? undrar Emmha....
Nä, det är dyrt ochj ag kan tycka att dom ändå inte vet va dom pratar om.
Ja håller mej till vanliga huskurer =)
Vitaminer å vila =) 
Nu ska ja gå å jobba lite, å Emmha, satsa på Patric, han va sjukt söt =)


Kommentarer
Postat av: micaela

Hoppas du blir friska snart=)

2008-10-10 @ 15:30:22
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Emmha

Naaw! Tack snutt...

2008-10-10 @ 19:55:41
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0