Pms monster, jag?

Ja kan inte förklara mitt dåliga humör på något annat sätt.
Jag är arg, irriterad, trött, less
BLA BLA BLA!!!!!


Ikväll ska jag umgås me det finaste jag har.
Emmha =) (såklart, vem annars)

Så nu sitter ja å väntar på bussen.
Ja önskar sååååå att jag hade en bil.
Kände mej som världens mest ensamma lilla tös igår.
Ja kan ju inte ta mej nånstans utan att planera en massa.
Om jag skulle vilja åka in till södertälje bara för nån timme för en fika me nån (emmha) så ska det väntas på bussar, det ska passas tider
BLA BLA BLA

Nä, om jag hade haft råd hade ja köpt bil på en gång, men så ska det sparas en massa först.
Tålamod, hur va det nu??
Precis, obefintligt.
Jag vill ha en bil NU!


Nu ska ja föna håret....


Kommentarer
Postat av: Mika

du har haft otur med bilar du!!

Hoppas du får råd snart!!

kram kram

2008-10-30 @ 15:50:51
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0