Tankar...

I min kropp har rastlösheten funnit sej till ro.
Den ligger där å gnager å gör min vardag till en mardröm.
Samtidigt som rastlösheten bor in sej, har tankar å funderingar tagit över mitt huvud.
Å tro mej kära ni, jag funderar på allt.....

Jag fick en kommentar i mitt förra inlägg om att det jag söker kanske finns precis framför mej.
Hur kommer det sej at jag inte ser det då?

Beslut ska fattas.
Det som skrämmer mej är att jag förmodligen kommer fatta fel beslut.
Jag brukar göra det.
Sen ångrar jag mej, faller in i depression (åhhh.. det gör jag så lätt....)

Tro nu inte att jag har slutat vara positiv, nej då, det är bara det att jag är förvirrad av många olika orsaker.
Jag vill så mycket.
Ha kakan och äta upp den, nån som känner igen det uttrycket?

Mitt stressade inre gör att jag inte kan sova ordenligt, vaknar ofta.
Min stressade kropp får ingen ro, min hjärna jobbar på högvarv dygnet runt.
Om jag bara fick sova ut nångång, slippa vakna med huvudvärk.
Slippa fundera
Slippa analysera
Slippa tänka......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0