Tidigt morgon

Vaknade 05.00 av att Svea fick tokspel.
Kunde inte somna om, så nu sitter ja här å börjar bli trött igen =)
Men ska snart gå till jobbet.

Emmha, gullet, jag e inte deppig.
Bara less.
Less på att saker inte blir som jag vill.
Jag är lite trött på alla dessa motgångar som hela tiden trasslar till min tillvaro.
Bara ja kommer över detta hinder så kommer jag vara mitt vanliga jag igen.
Det lovar jag.
Jag mår fint...
Ja har bara en del att tänka på.

Visst är det konstigt hur man kan bestämma vissa saker, å va stenhård på att det man bestämt ska efterlevas.
Sen kan det man bestämt vara som bortblåst på bara nån sekund, av flera olika anledningar.
Varför lurar man sej själv på detta vis?
Är det för att man ska känna sej bättre vid en tidpunkt då allt känns för jävligt?
Äh, jag vet inte

Ja vet bara att jag bestämmer mej för en massa saker hela tiden, men jag håller dom aldrig.
Konstigt...


Kommentarer
Postat av: micaela

tack=)

hoppas du får en bra dag=)

puss

2008-10-16 @ 06:19:56
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig precis Jenny! Ska vi ses över en fika lr promenad nån dag och få ur oss allt skit och sen så e de bra?!?! =D

Puss och kram på dig!

2008-10-16 @ 11:58:38
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0