Förkyld igen....

Fick äntligen tag på Sanna.
Hon låter så lycklig =)
Å så hör man den lilla i bakgrunden......
Nä, nu får ja lägga av.
Men jag kan inte hjälpa att jag ibland undrar hur det skulle kännas, att få hålla sitt egna barn i famnen...
Att tillsammans med nån man älskar bestämma att "nu skaffar vi barn"

Men, det kommer jag aldrig att få uppleva så därför e det bara dumt att tänka på det....
dumma dumma Jenny.....

Hur som helst.
Missade tvättstugan idag.
Jag orkade bara inte kliva upp kl 0700 imorse på min lediga daf, så jag fick snällt boka om den till på onsdag (kl 0700 haha)
Börjar känna av halsen igen. Det onda försvann där ett tag, men har återigen intagit sin plats i min stackars hals.
Dessutom e ja täppt i näsan och öm i kroppen.


Nu e det 5 veckor kvar tills vi ska åka på kryssning ja å Emmha.
Försöker hitta nåt fint å ha på mej, men det finns inget som faller mej i smaken riktigt.


Kommentarer
Postat av: micaela

DEt som känns jobbigaste med vännskapen är att jag har bara en vän här ute och att umgås varje dag kan kännas jobbigt, tillslsut pratar man bara om samma saker, jag behöver mer utrymme mer folk att prata med, känns som om jag bara står har ute och trampar.

jag vet att våra scheman inte allså passar ihop. men det känns öven som om vi bara skjuter på det hela tiden.



Värllden får nu visa vilka vänner som jag ska hålla årt i..

puss och kram =)

2008-10-13 @ 12:30:16
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0