2008-09-05

Fick ett sms av Jens igår
"Kan jag hämta mina nycklar imorgon?"
Näpp, för jag e inte hemma, och även om jag hade varit det så vill jag inte se honom.
"Varför är du så arg, det va ju du som gjorde slut"
Mmmm, mycket möjligt att det va, å tur va väl det eftersom jag såhär i efterhand vet vad för slags människa han är.
Jag förstår inte varför jag lägger ner så mycket negativ energi på denna karl.
Jag är nog mest arg på mej själv för att jag va så blåögd och naiv å faktiskt gick på allt som blev sagt.

MEN, strunt i det, för just nu mår jag SJUKT bra. Va hemma hos min galet heta granne igår å kollade på film.
Han är helt underbart trevlig å jag kan sitta i flera timmar å prata med honom.
Dessutom skulle jag kunna sitta å titta på honom i all evighet för nåt finare har jag aldrig sett i hela mitt liv =)


Kommentarer
Postat av: A H R É N

Härligt Jenny!

Kanske din tid kommer fortare än du anat =)

You go girl!

2008-09-06 @ 16:57:48
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0