Ett sms

Igår kväll fick jag ett sms från min vän Emmha
"Din framtid kommer att spelas upp i en dröm i natt och där kommer din soulmate att finnas, din bäste vän och din favoritplats. Men om du inte skickar det här till 7 pers innan 00:00 kommer en liten kille med svart hår att stå vid din sängvarja kväll kl 23:30... dröm sött"

Ok, för det första fick jag panik. Jag e hemskt spökrädd och skickar iväg 7 meddelande fort som fan.
Nu e jag räddad från små pojkar med svart hår på nätterna i alla fall.
För det andra.
Inatt drömde jag om Jens, min mamma och en hemsk second hand butik.
Så det innebär alltså att Jens är min soulmate (nääää),
mamma min bästa vän (jag älskar min mamma, men kom igen, bästa vän?)
och att min favorit plats skulle då vara i en second hand butik?

Nä så får vi erkligen inte hoppas att det är.
En bättre soulmate än Jens måste det väl ändå finnas?
Om inte, tänker jag vara singel resten av mitt liv =)

Vaknade kl 05.00 imorse, pigg som attan.
Upp å greja kaffe, å vänta på att gå till jobbet.
Ikväll blir det scaniarinken, skoj skoj. Som Linda skrev, Hockey =höst, det stämmer så himla bra det =)


Kommentarer
Postat av: micaela

vi åker till Vännäs, till min lillesyster, hennes tös fyller 1 på Lördag så då är det kalas=) och det är klart moster ska vara med.. =)

2008-09-18 @ 15:48:54
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herkules = pappan ;D

2008-09-18 @ 17:26:35
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

You can do better than J!! Det kan jag lova tjejen! ;P

2008-09-20 @ 03:09:03
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0