Hur lyckas man....

......försova sej när man lägger sej i tid?
Jag gick å la mej relativt tidigt igår efter många övertalningsförsök av Emmha att jag skulle me ut.
Ledsen raring, det va inte min dag igår...
Heta grannen va inte hemma på hela kvällen (jag har koll på honom förstår ni hihi)
Men det kanske va lika bra det =)

Ja blev glad två gånger igår.
Först efter att ha läst Emmhas blogg inlägg, I love you baby
Sen för att jag , envis som jag e, va inne på hm:s hemsida igen, å hittade en jacka som jag beställde.
Tänk att det krävs så lite för att göra mej glad nuförtiden
I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: micaela

Hej!!

jag är alltid ledig på Måndagar, synd att vi inte viste om det. kanske vi kunde ses..

2008-09-15 @ 12:46:08
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0