Känslolös

Jag kan verkligen inte känna nånting, varken för det ena eller det andra.
Jag borde vara själaglad efter helgen, eftersom jag har trånat efter honom så himla länge
men jag bryr mej inte.
Efter gårdagens händelser borde jag gråta, men jag kan inte.
Fällde nån enstaka tår på sjukhuset men det va knappt märkbart.
Vad är det som händer?
JAg är som ett tomt skal som gör det som förväntas av mej men inte mer.
Det är inte så att jag inte orkar engagera mej, men jag känner bara inte för nåt.
Jag är inte glad, inte ledsen, inte arg, inte irriterad, ingenting.
Jag tänker inte ens specieelt mycket...
annars, ni so känner mej vet att jag analyserar ALLT in i minsta detalj
och funderar på allt möjligt, men det är helt blankt....
Rätt skönt när jag tänker efter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0