Livet

Mitt nya liv började igår (igen haha)
Jag SKA komma i min klänning när vi ska åka på kryssning.
Hade från början tänkt att köpa nåt nytt, men varför ska jag det när jag har kläder hemma?
För tillfället kommer jag inte i denna klänning.
Men om ja går ner några kilon kommer den sitta perfekt.
Jag vet dock att jag har alldeles för höga mål, men jag nöjer mej om jag lyckas gå ner nåt överhunudtaget.
Så idag på förmiddagen har jag varit ute å gått. Men va fort man tappar konditionen.
Efter en halvtimme va jag helt slut å va tvungen att vända hemåt.
Det kommer att bli bättre.

Ja kunde inte sova igår kväll. Ja tror kl va runt 03.00 när ja kollade sist.
Boken jag läser är inte till mycket sov hjälp heller. Den e inge bra.
Kanske ska strunta i att fortsätta läsa den å börja på den andra?
Större problem än att välja bok har jag inte för tillfället och jag är sjukt glad över det.
Om livet bara för alltid kunde kännas så enkelt som det gör nu.

Jag funderar å funderar på om jag ska köpa bilen. Mitt sunda förnuft säger att jag ska vänta å spara lite till handpenningen.
Men ni som känner mej vet att jag är av den otåliga sorten å vill att allt ska hända på en gång.
Jag får helt enkelt fundera vidare =)


Kommentarer
Postat av: micaela

När ska du på kryssning??

vad ör det för bil???

2008-09-10 @ 14:47:29
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela

men idag känner jag mig helt slut.

hoppas på att piggna till ska träffa Linda efter jobbet...

när är det ni åker på kryssning då??

är det en ny bil??

2008-09-11 @ 06:11:44
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela

jo absolute.. jags ka fundera och se på mitt scema hur det ser ut =)

2008-09-11 @ 20:12:31
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0