Om 1½ månad...

...fyller jag 25
Och jag har ingen aning om vad som händer än.
Ja å Emmha pratar om att åka på kryssning, men det beror ju på om hon kan åka
(lilla hjärtat e ju bara 20 än)
Frågor om vad som önskar har ställts å jag har ingen aning om det heller.
Jag har i alla fall begärt semester så förhoppningsvis e jag ledig 4 dagar i samband med födelsedagen

Nåväl, mycket hinner hända på de veckor som e kvar.

Pratade med mitt gull igår, bebisen planerar inte att komma ut än.
Jag vill ju bli "moster" nu ju. Har ju väntat jätte länge på att få träffa denna nya lilla människa.

Imorgon har jag planerat att träffa Silly, om hon mår bättre.

Oj, nu måste ja gå å föna håret så att jag hinner till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0