Stackars stackars mej!

För det första så tycker jag att det är omänskligt att behöva gå upp innan kl 8 på morgonen. udag började jag 7
För det andra så har jag inte kunnat sova så bra eftersom alla mina muskler värker och jag är feberöm i kroppen.

Kommer till jobbet, och jag har t.o.m ont på ovansidan av fötterna, det känns som om min hud ska brinna upp.
Tar mej igenom dagen genom att ha så mycket att göra som möjligt, vilket idag innebar städning av HELA avd och friskvård med Lena.

Kommer hem, hinner duscha, städa å brottas lite me Svea innan det är dags att dra vidare på nästa jobb.
Det flyter på jätte bra i scania rinken, men när jag sätter mej i bilen önskar jag mej ett par nya ben, för dom jag äger gör bara ont....

Min kropp håller på att ge upp, men jag kämpar vidare. En dag kvar sen e jag ledig å kan vila.
Imorgon ska vi ses, han å jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0