6 dagars vecka

Ny 6 dagars vecka
Jävla skitjobb!
ja, jag är en aning less just nu
Känner att jag verkligen borde byta jobb, men jag vet inte riktigt va ja vill jobba med då
Förmodligen är det bara en svacka
Egentligen gillar jag mitt jobb
Inte just nu bara!

Men för att se det positivt
En helg kvar att jobba, sen ledig tre
=)

Helgen har varit lugn
Fredag: Singstar med Heidi
Lördag: Fika med Erica och filmkväll
Söndag: Tvättstuga

Det bästa med att vara en del av ett par är att sitta hemma en lördagkväll och bara mysa.
Ett sånt liv passar mej alldeles utmärkt
Hoppas på fler såna helger

Idag möte med chefen

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ringde dig i lördags och Pierre sa att han skulle säga åt dig att ringa upp.. Ville du inte prata med mig lr?! =(

2009-12-14 @ 19:12:46
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0