En dag för tidigt!

Vaknade och tänkte
"Yey, äntligen nyår"
Men insåg just att det är ju inte förrens imorgon.
Attans!

Insåg i samma veva att jag har tre dagar kvar att jobba, inte två
Fan!
Det känns som om jag har jobbat en vecka isträck redan
Det finns en hel del anledningar till att jag vill att det ska vara imorgon
Men jag tänker inte gå in på mer detaljer oavsett hur mycketni tjatar
(kom igen tjata lite då)

Igår hade jag en  jag-är-arg-på-min-bil-kväll
Hade tänkt åka in till Ica maxi efter jobbet , för att slippa det idag
Kommer fram till bilen.
Ska öppna, nä det går inte
Tar fram min magiska spray, sprayar lite och voila, det går att öppna
Fantastiskt

Ska starta, bilen morrar lite på första försöket, men startar på andra
Fantastiskt

Det ligger ett lager snö på hela bilen, men vafan, piese of kaka lixom, bara att bosta av.
Mmm säkert
Stenhård snö
ÖVER HELA BILEN
INTE fantastiskt

Efter en halvtimme av skrapande och borstande gav jag upp

Gick hem, arg som ett bi
"Varför är du så sur"
"Jävla biljävel, jag hatar den, ska fan sälja skiten"
"Ja men då blir det säkert mycket enklare att ta sej till Ica Maxi"
Idag gör jag ett nytt försök.

Nu:Kaffe och cigg
Sen: Ica Maxi (förhoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0