Ny vecka

5 dagars jobb att se fram emot
Kvällstid, om man bortser från nyårsdagen
Jag har själv valt att jobba 7-12 då, men nu vet jag inte om det va en sån bra ide' =)
Fast om man ser det positivt så är det en dag extra med storhelgsob
Och det är ju bra

Min finaste gav mej en puss och gick till jobbet nyss
Här sitter jag, jättepigg och väntar på att kunna gå ner i tvättstugan =)

Ont i magen har ja efter den enorma middagen igår
Men det va smarrigt

Nä, nu e kl snart 7, dags att slava i tvättstugan ett par timmar.

PoK


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va tråkigt!

Men måste säga att jag inte är ett dugg förvånad!

säger som far din! Du är bättre än dom!

pok

2009-12-28 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0