Tankeläsare?

Varenda gång jag känner mej osäker och tänker att ja måste ifrågasätta så säger han de mest fina saker.
Saker som får mej att förbanna mej själv för att jag tvivlar på honom.
Det är precis som om han kan läsa mina tankar.
Som att han känner på sej att allt inte stämmer.
Som om han känner av min osäkerhet

Så många fina saker han har sagt till mej idag gör att jag nästan skäms över att jag misstror honom
(jag skyller fortfarande på mina hormoner)

Det är ju faktiskt inte hans fel att jag tidigare har blivit sårad och inte riktigt kan ta till mej att nån faktiskt KAN tycka om mej.

Jag borde lita på det han säger, att han tycker om mej.
Men ibland är det svårt
Att förstå

Min största rädsla är att han ska lämna mej
För att han tillslut inser att jag inte alls är nåt för honom
Att jag inte är den han trodde att jag va

Jag är fortfarande nervös i hans närvaro
Ni vet så där man kan va när man är förälskad, när man inte riktigt vet hur man ska bete sej
Allt är så nytt och spännande

Herregud, jag har känt människan hur länge som helst
(nästan)
Inget att vara nervös för, men kärleken kan göra vilken människa som helst korkad=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0