Varför är jag inte glad?

Jag har allt man kan önska sej
Hur kommer det sej då att jag inte känner glädje?
Allt är bara jobbigt.
Jag orkar inte kliva upp och gå till jobbet
Jag orkar inte hitta på nåt med mina vänner
Jag orkar ingenting.
Jag är så trött hela tiden
Har ont överallt

Är gnällig och tråkig
Är hela tiden rädd att allt ska gå åt helvete
Jag borde njuta av livet, borde njuta av att vara nyförälskad
Men jag är så himla rädd
Rädd för att allt ska gå fel som så många ggr förr

Jag borde som sagt vara glad
Varför är jag då så ledsen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja varöfr är du inte glad??

pok

2009-12-12 @ 21:05:29
Postat av: Mika

det var jag =)

2009-12-12 @ 21:05:55
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0