Hemma igen

Hemma igen efter en supertrevlig dag på stan me Erica.
Vi gick å kollade lite i affärer, hämtade mina linser, å tog en kaffe på kringlan =)
Promenerade hem till Erica, hämtade bilen å for till Ica Maxi.
Inhandlade nya glödlampor (eftersom ja hittade en lampa i ett av skåpen som ja hade glämt bort att ja hade. Å den passar alldeles utmärkt i min hall), kattmat å mjölk till kaffet =)
Min lycka grusades en aning av att Erica (viskandes) säger att
"Kolla inte nu, men din mamma står i andra kassan"
Ja kan ju inte låta bli att kolla om nån säger sådär så ja vände mej om.
Å mycket riktigt.
Där va hon.
Måste ju säga att det känns konstigt att inte ens hälsa på sin egen mamma när man möts på affären.
Men jag får vänja mej vid det helt enkelt.
Det kommer att bli lättare med tiden....



Söta Erica


Köpte ett par nya tofflor oxå =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss & kram på dig tjejen!

2009-02-07 @ 18:04:11
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: sanna

Vilka tossor!!!! Du kommer vara skitsnygg i dom:)

PoK

2009-02-09 @ 15:43:09
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Erica

Fler sådana dagar måste vi ha =) Såå mysigt..

Puss o Kram

2009-02-11 @ 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0